En våffla onsdag 2016-07-27?
Postat: mån jul 25, 2016 4:04 pm
Om det hampar sig att någon tänker besöka Bokeberg nu på onsdagkväll så är jag intressad att följa med som pax om plats finns,[/b]
/Egon
/Egon
Söderslätts Flygklubbs Anslagstavla
https://forum.estt.se/