Men först några vackra bilder som visar att vi snart lämnar sommaren bakom oss.

Skördetid och halmbalar som skall in.

Vi drog oavsett till Rugen först skall vi dock fylla upp tanken.

Checklistan före start.

Take-Off! RUGEN NÄSTA!

Ett och annat fartyg syntes på havet.

Inga små fartyg heller.

Halvvägs står denna mast mitt ute i havet!

Rugen i sikte.

Sväng till vänster medvindslinje för bana 27.

Final turn!

Sen tog vi Volvo (jag rullar och det gör den!) för att shoppa.
Vem sa att det bara är damer som shoppar?

Ojdå, kostade det så här mycket? Jaja smakar det så kostar det.

Hur mycket har ni handlat? Får jag plats med mina grejor?

En fika nedanför tornet före take-off.

En fliegerfruhstock satt fint men bäst är ölen.

FCG i flightline.

En häftigt ultralätt knarr! Remos lär den heta.

Moln i fjärran är den skånska kusten.

Avlastning på Slätten. Det här gör vi om.

