Den 17/7 planerar jag och Patric O att dra till Varberg på rubricerat flyin.
Vi kommer att flyga VPL (eller rättare sagt Patric, jag blir navigatör. = PNF)
Jag har bokat VLZ sedan tidigare. Jag håller den bokningen lite till ifall nån vill hänga med.
Så varför inte följa med. Jag kan tänka mig att flyga Eurostaren och alltså byta min plats i VPL om någon vill flyga.
Hör av dig!
Wings & Wheels (eller tvärtom)
Wings & Wheels (eller tvärtom)
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B
PPL (SEP, IR), UL-B
Det blev Varberg för mig och Patric. Lagom flygning, där uppresan gav träning i meteorologi och hemresan blev rena räkmackan...
VPL tuffade på tryggt oavsett.
Patric flög båda sträckorna och själv agerade jag navigatör/"radiosnackare".
Riktigt trevlig tur och Varberg hade ett trevlig fält. Tror att det kan vara väl värt ett besök, även utan bilar och flyg i massor.
VPL tuffade på tryggt oavsett.
Patric flög båda sträckorna och själv agerade jag navigatör/"radiosnackare".
Riktigt trevlig tur och Varberg hade ett trevlig fält. Tror att det kan vara väl värt ett besök, även utan bilar och flyg i massor.
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B
PPL (SEP, IR), UL-B