Sommarresa?

Hjälp till att organisera flygresor

Moderatorer: Henrik, Henrik

Robban
Inlägg: 82
Blev medlem: ons maj 09, 2007 6:21 pm
Ort: Malmö

Sommarresa?

Inlägg av Robban »

Tjenis!

är lite sugen på att göra om resan vi gjorde i fjol (inte bornholmsresan då ;-P)
utan till EDCP (Penemunde).
Mycket trevlig resa, var ska vi sticka i år?
Tyskland är alltid trevligt...men finns ju Öland/ Gotland, ja you name it.

Man kan tex åka till öland, gå på lammet o grisen (se länk) ta ett dopp o sen hem på kvällen... dvs flygning,go mat,avkoppling flygning. :-D

http://www.lammet.nu/

Robban