är lite sugen på att göra om resan vi gjorde i fjol (inte bornholmsresan då ;-P)
utan till EDCP (Penemunde).
Mycket trevlig resa, var ska vi sticka i år?
Tyskland är alltid trevligt...men finns ju Öland/ Gotland, ja you name it.
Man kan tex åka till öland, gå på lammet o grisen (se länk) ta ett dopp o sen hem på kvällen... dvs flygning,go mat,avkoppling flygning.
http://www.lammet.nu/
Robban