Sida 1 av 1

Trist dag for Danske UL Piloter

Postat: mån okt 11, 2010 9:54 pm
av Roi
Trist dag for Danske UL Piloter :(

En 30-årig mand fra Silkeborg blev dræbt, da et ultralet fly styrtede ned ved Herning Flyveplads først på eftermiddagen. :(

http://nyhederne.tv2.dk/article/34180271/?forside[/url]

Postat: mån okt 11, 2010 10:03 pm
av lenarv
Usch vilken trist händelse...

Det definitivt inte utan risk att flyga. Man får bara hoppas att man själv slipper råka ut för några tillbud