Trist dag for Danske UL Piloter

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Roi
Inlägg: 38
Blev medlem: fre sep 10, 2010 9:07 pm
Ort: Malmö

Trist dag for Danske UL Piloter

Inlägg av Roi »

Trist dag for Danske UL Piloter :(

En 30-årig mand fra Silkeborg blev dræbt, da et ultralet fly styrtede ned ved Herning Flyveplads først på eftermiddagen. :(

http://nyhederne.tv2.dk/article/34180271/?forside[/url]

lenarv
Inlägg: 18
Blev medlem: mån aug 30, 2010 9:49 am

Inlägg av lenarv »

Usch vilken trist händelse...

Det definitivt inte utan risk att flyga. Man får bara hoppas att man själv slipper råka ut för några tillbud

Skriv svar