Sida 1 av 1
Sjöbo på Lördag
Postat: tor jul 22, 2010 5:14 pm
av Magnus
Är det någon som har lust så har jag bokat fcgn till på lördag för att besöka sjöbo för att ta en titt på da40n med glascockpit
Postat: tor jul 22, 2010 6:49 pm
av Johan
Det är på söndag Magnus...
Kollade på på DA42NG i Göteborg och i Berlin och den är riktigt snygg. DA40NG har samma kropp, och samma cockpit, som DA42NG.
Det är jätteskillnad mot de DA40 jag har suttit i tidigare...
Jag har bokat en UL-kärra, tänkte jag skulle flyga lite sådant det var ett tag sedan. Vi kan se på söndag om jag åker med i FCG eller om jag flyger själv.