STUDS STUDS

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Robban
Inlägg: 82
Blev medlem: ons maj 09, 2007 6:21 pm
Ort: Malmö

STUDS STUDS

Inlägg av Robban »

ajaj....skulle inte vilja vara passagerare i detta planet.

http://www.youtube.com/watch?v=v0UUb49TGQM

Robban

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Hmm.. Undrar om det inte var den kärran de fick byta ut hela bakpartiet på. Lär nog ha känts i stolen. :)
Henrik Persson

Robban
Inlägg: 82
Blev medlem: ons maj 09, 2007 6:21 pm
Ort: Malmö

Inlägg av Robban »

vem vet.det var kanske kaptenen som ville öva "STUDS OCH GÅ"...;-)

Skriv svar