Sida 1 av 1

Teorilektion tis.26/2 eller inte???

Postat: fre feb 22, 2008 1:40 pm
av samir
Hej


"Kallelse till allmänt möte beträffande eventuellt inköp av en Ulb Zephyr
Tid:Tisdagen den 26/2 klockan 19:00
Plats:Kopparbergsgatan 29, Malmö.
"

Postat: fre feb 22, 2008 5:03 pm
av Tomas D
Hej Det är jag Tomas som har lektionen då. Vi kommer att ha teori med start kl 18. Kanske vi gör ett litet avbrott för att höra vad flygplansgruppen har att säga.

(Det finns flera rum att tillgå i byggnaden)

Väl mötta Tomas Danielsson