Halvvägs?

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Hans_P
Kontakt:

Halvvägs?

Inlägg av Hans_P »

Hej!

Av en byggande (FS) kollega har jag fått denna fråga som jag vidarebefodrar till er;
Har ni mitt på banan en "halvvägsskylt", såsom SwedFlights gamla sceneri avbildar?

Bifogar en stämningsbild av hans arbete.

Tack på förhand!

/hans

Bild
Yikes!

Användarvisningsbild
Johan
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Jodå, någonstans i gräset finns en "halvvägsskylt"...
SwedFlights scenery är helt ok faktiskt...

Hans, får tacka för pratstunden i Hässleholm för nån vecka sedan. Och provsittningen av Zephyren...
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Hans_P
Kontakt:

Inlägg av Hans_P »

Hej du!

...och tack för svaret. Nöjet var helt på min sida, välkommen upp igen o ta steget längre än att provsitta! :wink:

/hans
Yikes!

Användarvisningsbild
viggo

Inlägg av viggo »

Alla bilderna från fältet som Bosse Widberg har ritat och gjort har han fått från mig. se länken http://www.swedflight.com/freeware.htm
Alla koordinater på hus koner m.m. är också rätt. Att sedan konerna har blivit flyttade kan jag inte hjälpa. Vindmöllorna ställde till ett litet problem. Hur höga var dessa??. efter en del forskande i arkiven på byggnadskontoren fick jag fram höjden. Bosse ritade in dessa också !!
Nu saknar vi bara Eurostar i FS. Men du har får mina bilder på den och ritningarna fixade du själv. Vi väntar.

Användarvisningsbild
Johan
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Jag har fel bannummer i min flygsimulator. Tror att jag har de som gällde för Maglarp. Likaså har jag den gamla ICAO förkortningen.

Nån mer som har dessa fel eller är det jag som har en gamla variant av Trelleborgs flygfält inlagd som "konkurrerar"?
Byggnader och banriktning är rätt nämligen...
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Användarvisningsbild
viggo

Inlägg av viggo »

Avinstallera Trelleborgs gamla ESMR och installera detta nya. Skriv annars på swedflight hemsida och fråga.

Skriv svar