Söderslätt Tower
Postat: ons aug 15, 2007 3:05 pm
Efter modig insats av undertecknad, ordföranden och Lennart så står nu hakiställningen uppställd i sin fulla prakt. En fröjd för både ögat och själen att besöka. Utsikten är så bra den blir utan att flyga.
Besök gärna, och slå inte ihjäl er i den.
Besök gärna, och slå inte ihjäl er i den.