Sida 1 av 1

Söderslätt Tower

Postat: ons aug 15, 2007 3:05 pm
av Henrik
Efter modig insats av undertecknad, ordföranden och Lennart så står nu hakiställningen uppställd i sin fulla prakt. En fröjd för både ögat och själen att besöka. Utsikten är så bra den blir utan att flyga.

Besök gärna, och slå inte ihjäl er i den. :)

Postat: ons aug 15, 2007 8:02 pm
av viggo
Kan man få lite bilder. vi som bor i norrland