Sida 1 av 1

Ny webkamera!

Postat: ons jul 18, 2007 9:49 pm
av Henrik
Efter att ha slitit hela eftermiddagen (jag skämtar inte - SLITIT!) och delar av kvällen så har vi fått ett tillskott i webcamparken på ESTT. Nu finns även bilder ifrån hangaren!

Jag har krupit under klubbstugan i leran (Christian, jag lånade din overall. Peter sa att det gick bra. Försökte borsta och tvätta av den så gott det gick..), stuckit mig på vassa spik, kämpat med att få in kablen i stugan, klättrat på stege i hangaren, klämt kontakter (fyra gånger!) och slutligen slagits med konstig kamerasetup - men det gick till slut!

Nu ska jag nog ta en paus ifrån fältet en stund. ;)

Johan och Pierre har hjälpt till lite också förresten.

Postat: tor jul 19, 2007 6:32 pm
av viggo
:lol: Du är en pärla

Postat: tor jul 19, 2007 9:05 pm
av Johan
Hangarkameran är bara så cool...

Jag träffade Henrik i slutet av hans arbete...och jag lovar att han hade slitit...han var helt matt. Tur att han fick återhämta sig med våfflor i Hässleholm...

Postat: tor jul 19, 2007 10:19 pm
av Henrik
Tackar, tackar.

Nu verkar den dessvärre ha dött. Kommer inte åt den heller, så antingen är det glapp i nätverkskablen eller i den andra strömmen. Men det är ju tillfälliga problem. :)

Postat: fre jul 20, 2007 10:34 am
av Henrik
Nu fungerar den igen tack vare Johan. :)