Sida 1 av 1
Postat: ons apr 26, 2006 7:02 pm
av Johan
Vilken helskön färg!!!
Vill bara ut och flyga, efter att ha sett de bilderna...

Postat: ons apr 26, 2006 10:09 pm
av Daniel
Ferrari-röd

(bara något ljusare), kan det blir bättre?!

Postat: fre apr 28, 2006 12:20 am
av Henrik
Kommer bilderna att hitta ut under galleri -> foto?

Postat: fre apr 28, 2006 4:00 pm
av Nisse
Bra färgval! Tomatröd i mina ögon.
Färgvalet
Postat: mån maj 01, 2006 3:02 pm
av viggo
Ni skall veta det var svårt!! att få denna färg
Fråga Håkan
Jag gillar färgen!
viggo
Postat: ons maj 03, 2006 8:55 pm
av Daniel
Hur blev det med besiktningen? Den skulle väl vara gjord igår?
Någon som har hört något mer?

Postat: ons maj 03, 2006 9:46 pm
av viggo
Besiktningen klar!
viggo
Förtydligande Besiktning
Postat: tor maj 04, 2006 7:44 pm
av BL Johansson
Besiktningen är klar men inte flygtillståndet, detta kan förhoppningsvis lösas under fredagen. Men inget är klart förrän det är klart!
/BL
Postat: sön jun 11, 2006 12:32 pm
av Pierre
Kunde inte låta bli..
