Resan till Norrland med Eurostar
Postat: tis aug 02, 2022 10:24 am
Det har gått exakt 13 år sedan en klubbmedlem flög för första gången till Norrland och dokumenerade resan.
Det var Marcus 2009
viewtopic.php?f=7&t=680
Söderslätts Flygklubbs Anslagstavla
https://forum.estt.se/