Bilder till hemsidan

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

NiklasP
Inlägg: 29
Blev medlem: fre apr 15, 2016 8:08 pm
Certifikat innehav: UL-B

Bilder till hemsidan

Inlägg av NiklasP »

Hej alla,

Jag är i full fart med att skapa ett förslag på uppdaterad hemsida.
Men jag skulle väldigt gärna uppskatta alla bilder som ni eventuellt har samlat på er som jag skulle kunna använda på hemsidan.

Jag förbehåller mig rätten att fritt välja bilder och redigera bilder vid behov så dom passar in på hemsidan.
Samt att ni ger mig rätten att använda era bilder fritt på hemsidan.

Följande regler kommer jag att tillämpa på bilderna;
  • Bilden måste ha något med ESTT att göra (Flygplan, Flygfältet,Klubbstugan, Hangarerna)
  • Bilder som innehåller människor får inte förekomma, främst ansikten får inte lov att vara med.
  • Oskärpa bilder (Suddiga) eller bilder som är överexponerade eller underexponerade bortsorteras
Bilder på flygplanen och bilder på fältet är av främsta intresse, bilder på fältet från luften är intressant. Även bilder när man ligger på final mot bana 21/03

Kontakta mig om ni har bilder som ni vill dela med er av. Jag kommer därefter dela med mig av en länk där ni kan ladda upp era bilder.

NiklasP
Inlägg: 29
Blev medlem: fre apr 15, 2016 8:08 pm
Certifikat innehav: UL-B

Re: Bilder till hemsidan

Inlägg av NiklasP »

För er som är nyfikna på hur den nya hemsidan kan komma se ut så bjuder jag på en liten smygtitt redan nu.
Mer kommer senare :)

Byggandet är i full fart och bilden som ni ser nu kan skilja sig från det färdiga resultatet när jag väl kommer dit.
estt.se.png
estt.se.png (1.23 MiB) Visad 1614 gånger

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Re: Bilder till hemsidan

Inlägg av Johan »

Snyggt Niklas! Kommer att bli kanon med en uppfräschad hemsida.
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Skriv svar