Elliot Kimay har fixat sin första soloflight!
Postat: lör sep 15, 2018 2:30 pm
Stort, stort grattis, Elliot!
En härlig känsla, eller hur?...

En härlig känsla, eller hur?...
Söderslätts Flygklubbs Anslagstavla
https://forum.estt.se/