En härlig känsla, eller hur?...
Elliot Kimay har fixat sin första soloflight!
Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik
Elliot Kimay har fixat sin första soloflight!
Stort, stort grattis, Elliot!
En härlig känsla, eller hur?...

En härlig känsla, eller hur?...
-
Per Almlund
- Inlägg: 21
- Blev medlem: mån aug 28, 2017 10:12 am
- Certifikat innehav: UL-B