Elliot fick ett fint repititionspass tyvärr slappade flygläraren lite och vi lyckades (i a f enligt vår GPS) svänga in i Danskt TMA. Blev till att skriva en händelserapport och ringa till kontrollen. Varken svenska eller danska kontrollen hade dock reagerat. Dom tackade för anmälan och telefonsamtalet. MMSade ett foto av GPSen. Blir väl lite statistik.

Sen gick solen ner!
