Sista våfflan -07!

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Hans_P
Inlägg: 111
Blev medlem: tis aug 21, 2007 10:21 am
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Sista våfflan -07!

Inlägg av Hans_P »

Hej!

Som meddelat av ordförande idag - sommarens sista våffla imorgon 18.00, hos oss på Bokeberg. Banorna är nyklippta ikväll. Blir vädret som vi hade det "här uppe" idag så torde det bli en värdig avslutning på säsongen! :D Välkommna!

/hans, Hässleholms FK
Yikes!

Hans_P
Inlägg: 111
Blev medlem: tis aug 21, 2007 10:21 am
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Inlägg av Hans_P »

Hmm, verkar visst som om järnen är varma även ikväll... :wink:

/hans
Yikes!

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Aj. Att man inte såg detta förrens nu (lite sent). Annars hade jag nog tittat upp. :)
Henrik Persson

Skriv svar