studiebesök till ATCC Malmö 15/4/2008

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Användarvisningsbild
samir
Inlägg: 252
Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm

studiebesök till ATCC Malmö 15/4/2008

Inlägg av samir »

Hej

Stort tack till alla ni som arrangerade studiebesöket till ATCC Malmö igår 15/4.

Tack också till all personal som tog emot oss både på ATCC och uppe på tornet.


MVH
Kursare UL VT2008




Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av 1 samir, redigerad totalt 0 gånger.

Användarvisningsbild
samir
Inlägg: 252
Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm

Inlägg av samir »

:arrow:

Har någon varit på besök hos ATCC Malmö nyligen?
Är det samma skick nu som vi såg 2008 när vi var unga pilotstudenter? :(

Jag vill gärna vara med om ett besök ordnas dit.

Så här kan hända också i ATCC Malmö.

Kärleksförklarning mellan ATC och sin flickvän på planet. :evil:

https://www.youtube.com/watch?v=-IS5dCkGXZI

:arrow:

Skriv svar