Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik
-
samir
- Inlägg: 252
- Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm
Inlägg
av samir »
Hej
Stort tack till alla ni som arrangerade studiebesöket till ATCC Malmö igår 15/4.
Tack också till all personal som tog emot oss både på ATCC och uppe på tornet.
MVH
Kursare UL VT2008

Senast redigerad av 1
samir, redigerad totalt 0 gånger.
-
samir
- Inlägg: 252
- Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm
Inlägg
av samir »
Har någon varit på besök hos ATCC Malmö nyligen?
Är det samma skick nu som vi såg 2008 när vi var unga pilotstudenter?
Jag vill gärna vara med om ett besök ordnas dit.
Så här kan hända också i ATCC Malmö.
Kärleksförklarning mellan ATC och sin flickvän på planet.
https://www.youtube.com/watch?v=-IS5dCkGXZI
