Ser att en vimpel kommit upp i masten på stugans östgavel. Väl synlig för webcam. Mycket bra tycker jag!
Bra som en oberoende bekräftelse på den lokala väderstationen. Kan spara in en onödig körning till fältet eller en onödig avbokning.
Föreslog detta på dessa sidor för nästan exakt ett år sedan. Trodde att förslaget uppfattades som ointressant.
Vimpel i masten
Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik