Kartor

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Kartor

Inlägg av Henrik »

Nu har KSAB en ny karta för Malmö TMA hemma. Välinvesterade pengar, med tanke på den ganska massiva ändringarna i norr..

Nya kartor för andra TMA kommer snart. Hade det inte varit en bra idé om klubben köpte in kartor för samtliga TMA:n och hade liggandes i stugan (på någon utvald plats så de inte försvinner)?
Henrik Persson