Nu har KSAB en ny karta för Malmö TMA hemma. Välinvesterade pengar, med tanke på den ganska massiva ändringarna i norr..
Nya kartor för andra TMA kommer snart. Hade det inte varit en bra idé om klubben köpte in kartor för samtliga TMA:n och hade liggandes i stugan (på någon utvald plats så de inte försvinner)?
Kartor
Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik
Kartor
Henrik Persson