Öppet hus hos Diamond i Kalmar 16/8

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Öppet hus hos Diamond i Kalmar 16/8

Inlägg av Johan »

Öppet hus hos Diamond i Kalmar 16/8.

Under dagen får du möjlighet att se och provflyga våra nya demoflygplan
med det senaste i utrustningsväg.

Vi finns på plats mellan kl 9 och 17 och bjuder naturligtvis på fika.
Meddela gärna att du kommer.

På kvällen kl 18 blir det “Hangarfest” med mat, dricka.
Självkostnadspris för kvällen 150:-.

Anmälan till hangarfesten gör du på
tommy@diamondair.se eller på tel 0480-473 473.

Bl.a. dessa modeller visas:
DA 20 Katana
DA 40 TDI (Garmin 1000)
DA 42 (Garmins autopilot, Flight Director, Traffic Avoidance, Stormscope)
HK 36 Super Dimona
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B