Hej!
Hittade denna tillfälliga navigationsvarning gällande tillfälligt restriktionsområde för skjutning söder om ESTT 24-25 April:
http://www.lfv.se/upload/ANS/AIP/Nav/N_10_2008.pdf
Något vi borde slå på stora trumman för?
Vänliga hälsningar,
/Nils Westerlund
Nav-varning
Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik
- Hakan Sjoberg
- Inlägg: 1592
- Blev medlem: tor maj 11, 2006 1:23 pm
- Ort: Stavstensudde
Nav-varning
Absolut.
Jag skriver ut och sätter upp på anslagstavlan över resedagböckerna.
Jag skriver ut och sätter upp på anslagstavlan över resedagböckerna.