Teorilektion tis.26/2 eller inte???

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Användarvisningsbild
samir
Inlägg: 252
Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm

Teorilektion tis.26/2 eller inte???

Inlägg av samir »

Hej


"Kallelse till allmänt möte beträffande eventuellt inköp av en Ulb Zephyr
Tid:Tisdagen den 26/2 klockan 19:00
Plats:Kopparbergsgatan 29, Malmö.
"
Senast redigerad av 1 samir, redigerad totalt 0 gånger.

Användarvisningsbild
Tomas D
Inlägg: 171
Blev medlem: sön okt 22, 2006 9:38 am
Ort: Kävlinge
Kontakt:

Inlägg av Tomas D »

Hej Det är jag Tomas som har lektionen då. Vi kommer att ha teori med start kl 18. Kanske vi gör ett litet avbrott för att höra vad flygplansgruppen har att säga.

(Det finns flera rum att tillgå i byggnaden)

Väl mötta Tomas Danielsson

Skriv svar