Sökningen fann 9 träffar
- tor jul 22, 2010 5:14 pm
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Sjöbo på Lördag
- Svar: 1
- Visningar: 4140
Sjöbo på Lördag
Är det någon som har lust så har jag bokat fcgn till på lördag för att besöka sjöbo för att ta en titt på da40n med glascockpit
- tor jul 15, 2010 4:04 pm
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Finurliga Ideer till stugan
- Svar: 0
- Visningar: 3837
Finurliga Ideer till stugan
Tänkte fråga stuggruppen ifall det fanns möjlighet att inhandla en styck Malmö Tma Karta och en styck glaskiva till ett av borden i stugan
Bra för lokalkännedomen
och ett trevligt bordsunderlag
m.v.h Magnus
Bra för lokalkännedomen
m.v.h Magnus
- tor jul 15, 2010 8:32 am
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Flygplans Vård
- Svar: 3
- Visningar: 7092
- ons jul 14, 2010 2:12 pm
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Flygplans Vård
- Svar: 3
- Visningar: 7092
Flygplans Vård
Jag har påbörjat arbetet med att städning / Tvättning / Vaxning av flygplanen Jag Kommer att fortsätta under veckan och tillbringa Hela söndagen på klubben för att slutföra projektet. Jag hade varit mycket tacksam för all hjälp. Vi kan ta diverse fikapauser och bara prata flyg. Fram mot kvällen tänk...
- tor apr 23, 2009 3:03 pm
- Kategori: Köp och sälj
- Tråd: Teoripaket Secondhand
- Svar: 6
- Visningar: 32561
ppl ul teoripaket
Jag har ett komplett set med böcker till salu mde m.v.h Magnus
- tor apr 23, 2009 3:00 pm
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Pilotutbildning i Göteborg
- Svar: 5
- Visningar: 8887
- tor apr 16, 2009 9:35 pm
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Pilotutbildning i Göteborg
- Svar: 5
- Visningar: 8887
- tor apr 16, 2009 9:28 pm
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Pilotutbildning i Göteborg
- Svar: 5
- Visningar: 8887
- tor apr 16, 2009 9:14 pm
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Pilotutbildning i Göteborg
- Svar: 5
- Visningar: 8887
Pilotutbildning i Göteborg
:D Jag Studerar i Göteborg sedan två månader tillbaka. Tänkte göra en tråd med bilder och lite annat småt och gott. Jag kommer hem till estt till sommaren för att flyga arrown. Tänkte bland annat ta lite tysklandsturer m.m. O så klart kommer jag att grilla loss tänkte variera mig lite den här sommar...
